photographh

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Emma Uppströmer - 3 maj 2012 21:31

Tja! :) 

Som ni alla vet så cyklar jag MTB. (Mountainbike, eller hur fan edt nu stavas XD) Så igår var jag med min bror och min pappa på en cykeltävling. Först tänkte jag följa med, fota starten, cykla lite själv, och sedan fota målgången. Men sen insåg jag att jag kanske kunde vara med. För dom hade en tävling som va 6,8 km lång, vilket är ganska lagom för en tävling. Men eftersom att jag inte tränat så mycket denna säsong så ville jag inte vara med. Jag ångrade mig helt enkelt :P 

Louise och Sebastian och Camilla (tror jag hon hette XD) skulle fotografera dom undertiden dom cyklade, i skogen altså. Så då var jag med dom ist och fotade! Så nu kmr en liten bildbomb :p Alla med blåa kläder är med i klubben jag är med i. CK uni ^^ 


MEN FÖRST! 

Magdalena (www.lifelikemagda.blogg.se) frågade hur högt jag hoppade på pay and jumpen. Svar till dig då: Jag hoppade 50 cm :) 


Sandra och viktorThomasAlexanderPappa       Min bror viktor.     

AlexSalvador           



Här är ett jääääääätte roligt klipp som ni måste se! 


Pewdiepie in my <3 


*Brofist*


Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards