photographh

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Mobilen trasig och ej haft tillgång till dator.

Av Emma Uppströmer - 11 juli 2012 22:11

Well.. Anledningen till att jag inte bloggat står i rubriken.. 


Har en "ny" mobil.. Eller, en tillfälligt ny mobil till jag ska köpa en ny. Enligt mamma och pappa måste jag köpa en för egna pengar den här gången :c Så nu är det bara att börja och spara! Jag ska även spara till moped, bjd, zoomobjektiv, stativ, macrofilter, polfilter och typ en miljard andra sakeeeeeeeeer :cc 

Men eftersom att jag fyller år snart så är det ju inte helt omöjligt att jag får lite pengar till besparandet! :D 

Men nu behöver jag hjälp! Vilken mobil ska jag köpa?? 

Jag skulle vilja ha en Nokia lumia 800! 

Verkar super bra och jag har aldrig haft en nokia förut heller! Vad tycker ni? Inte få enormt dyr heller ^^ 

 

3277:- på Elgiganten

3290:- på MediaMarkt

4199:- på Expert 

3690:- på webbhallen


Blir nog från trogna Elgiganten man köper den isf ^^ 


Men vad har alla mina fina läsare för sig nu under sommarlovet då?? :D Nån som ska utomlands? Eller göra nåt annat kul? ^^ <3 


Jag ska till Heddas sommarstuga och så ska jag till skåne. Det är alla "stora" saker jag planerat. Åker väl säkert upp till min mormor och morfar nån gång också, men vi får helt enkelt se! <3 

BajjsiBajjsi <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Uppströmer - 27 juli 2012 20:32

JAG HAR BYTT BLOGGPORTAL NU!! KOLLA IN MIN NYA BLOGG!!!!!!! http://photographh.blogg.se http://photographh.blogg.se http://photographh.blogg.se ...

Av Emma Uppströmer - 22 juli 2012 21:40


Tjubbablubba lingon bubbla.  Har varit dålig på att blogga på senaste tiden.. :c Jag tror jag ska ta en bloggpaus ett litet tag..  Funderar även på att byta från bloggplatsen till blogg.se pga att jag gillar blogg.se bättre, men det är så svårt a...

Av Emma Uppströmer - 16 juli 2012 12:34


Idag red jag ut på Hampus själv för första gången! Eller.. Pappa och Elvis va med, men altså utaqn en annan häst. I början gillade han det inte så mycket, han stannade lite och gick i snigel fart, men tillslut lyckades jag få honom i hyfsad fart och ...

Av Emma Uppströmer - 16 juli 2012 00:36

Tjoooooo alla baaaaaaarn. Största delen av dagen idag spenderades på Ulvakvarn sittandes iskall och lerig i en bil i väntan på att dagen skulle ta slut XD  Det kom hyfsat många och köpte av oss, vi fick ihop lite pengar allefall och jag sålde mit...

Av Emma Uppströmer - 13 juli 2012 11:00

Jag tycker det är helt onödigt! Den sitter ju inte precis ivägen om den passar som den ska. Och om man rider i sommarhetta är det väl bättre med ett varmt huvud än allvarliga skador på/i huvudet? Om jag ser en ryttare utan hjälm som är ute och ri...

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards