photographh

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Emma Uppströmer - 6 juli 2012 23:40

Som ni kanske (inte) vet så är jag typ beroende av att kolla på vloggare som vloggar på youtube.. Så här kommer mina favoriiiiiter! :D 


FilipwintherTV! <3


HejaInternet :D


LinneaNaslund!


ToraAkasuperstar <3


Och såklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart LillaBloggen! ;D <3333


Alla dessa är helt underbara! LÄTT värt att kolla på! <3

Av Emma Uppströmer - 6 juli 2012 19:18

Cyklade till bälingeaffärn i all hast för att handla chips, sås, läsk och tomater :p
Träffade Madde där :p <3
INTRESSANT VA!?!?

Av Emma Uppströmer - 6 juli 2012 17:10

2012's julkalender blir mysteriet på greveholm 2! :DD 

Älskade den första as mycket, hoppas den här blir lika bra! :D 

Av Emma Uppströmer - 6 juli 2012 17:05

Äntligen har appen till bloggplatsen skapats! :DDD

Av Emma Uppströmer - 6 juli 2012 16:40

Red ut en lång och jätte mysig ritt idag med Daniela och Moonie ^^ 

Vi red i ca 3 timmar, så det blev mest skritt, men på hemvägen blev det lite galopp också ;)) 

Hampus va verkligen super pigg i galoppen! När jag fattade galopp på en liten raksträcka bockade han och typ drog iväg som värsta kanonkulan! Då va jag tvungen att bromsa in honom XD Sen försökte jag igen, då gick det bättre! Men hade jag bara ställt mig i fältsits och låtit honom galoppera fritt hade jag inte levt idag XD 

Jag fotade inget, för min mobil kamera SUGER. Men Dannis fotade, jag kan nog fråga om jag kan få kopiera några lite senare ;)) 

(www.powerpony.blogg.se) 

Men jag har nog aldrig ridit så länge som vi gjorde idag! Och varmt var det också,  hampus va helt genomsvettig när vi kom tillbaka, så jag fick svampa av honom lite :pp 

Men han va verkligen super duktig idag! :DD <3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards