photographh

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Emma Uppströmer - 28 juni 2012 00:12

För att kunna komma någonstans i ridningen måste vi alla ha mål. Ett mål för mig är inte att hoppa 150 barbacka innan jag fyller 18 tillexempel. Har man ett mål måste det faktiskt gå att uppfylla!


Nu tänkte jag ta upp några mål som jag vill uppfylla med Hampus!


~ Jag vill skapa ett band mellan honom och mig. Altså att jag kan lita på honom och våga göra saker som jag inte skulle vågat göra på en annan häst och veta att han litar på mig med!


~ Lära mig massa nya saker om hur man rider bättre, hur man bygger muskler, tar hand om en häst i allmänhet på ett korrekt sätt! För att jag (som många andra) har fått MASSA tips och råd, och många har varit motsatser till varann. Tex: "Använd spö så hästen inte blir skänkeldöv." Då har nån annan sagt: "Använd inte spö! Hellre att hästen blir skänkeldöv" 

Ni fattar?


~ Vara med på hopp/dressyr träningar så jag inte står silla i "utvecklingen" nu när jag slutat på ridskola!


 

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards