photographh

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Emma Uppströmer - 23 juni 2012 17:43

Hur länge har du varit intressead av fotografering? 


Svar: Oj! Kanske 4 eller 5 år. Har dock nu på senaste tiden verkligen börjat fota regelbundet och utvecklats och så! :) (Enligt mig iaf) 


När hittade du intresse för fotografering?


Svar: Det var nog i samband med att jag fick min första digitalkamera tror jag.. :) 


Hur kan du vara så fantastiskt duktig på att härma killen i Partaj när han säger "Tjena!"? o.O 


Svar: Haha XD Jag vet inte.. Jag kan härma Maria Montazami också x)) 


Hur länge har du hållt på med stilen "Decora" eller vad det nu heter som du hade? XD 


Svar: Jag är inte Decora längre, men när jag va det så höll jag på två månader kanske.. så det va inte så länge x))


Vilken är din favorit gren i ridningen? 


Svar: Fälttävlan skulle jag vilja börja med, för det verkar jätte kul! Men jag kan inte säga att det är min favoritgren eftersom att jag inte tränat det och så. Men hoppning är nog ändå favoriten :D 


Hur ser din drömhäst ut? 


Svar: Det är ju inte utsidan som räknas.. men om jag hade en häst som jag fick "designa" helt själv skulle den nog vara kastanjefux med stjärn och tre strumpor :3 


Varför skaffade du blogg? 


Svar: Jag har haft SÅ HIMLA MÅNGA BLOGGAR i mina dar! Så jag kan inte minnas varför faktiskt..XD


Vilket är ditt favorit band? 


Svar: Har sjukt många band jag älskar! 

Men några är: 

Screw

Seremedy

My chemical romance

We butter the bread with butter

Sum 41 

Paramore 

Asking Alexandria 

The beatles


Vad väljer du? 


Trög häst/Snabb häst? 


Godis/Chips? 


En fet häst som gluffsar i sig allt/Anorexia häst? 


Madonna/Anna Anka? 


Svar: Snabb häst! :D

Chips :P 

En fet häst som gluffsar i sig allt! 

Madonna! XD 



Det va dom frågorna det :P Bajj Bajj <3


 




Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards