photographh

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Emma Uppströmer - 12 juni 2012 21:24

Nu är det SOMMARLOV! <3 

Jag, Julia, Jakob, Pontus och Anton skulle spelat "Boulevard of broken dreams" på avslutningen tillsammans. Men Anton hoppade av helt plötsligt, så vi fick ta in en reserv trummis! Juhlin ^^ En grönhårig sak :P Det lät faktiskt riktigt bra för att bara repat 1 gång tillsammans innan! 

Vi spelade tre gånger, varav två gånger gick bra. Den andra gången vi körde tappade jag och Julia texten, men vi fortsatte nästan direkt på refrängen som vi skulle, så det löste sig. Fast det var fett pinsamt! :s

Kändes sorligt att spela för sista gången med bandet för tre av fem medlemar slutade nian nu så det blir inga fler repningar :/ 


Efter avslutningen då vi fått våra betyg och allt drog jag, Anna, Misha och Juhlin ner på stan och åt på Bk och sen typ drygade vi runt i stadsparken. Sen gick vi till UKK. Det va massa skumma japaner där som typ gjorde ojapanska saker Q__Q 

Sen kom Melissa och Maximus dit ett tag innan vi drog hem. 
Maximus åker samma buss som jag hem så vi tog den tillsammans hem och väl hemma åt jag en piggelin min mamma köpt!


Efter varje betyg jag och min bror får så ger mamma och pappa oss pengar, men jag har fortförande inte fått mina pengar från förra terminen (!?) så som kompensation ska mamma köpa svart hårfärg till mig imorn och så ska vi även beställa sånna här!

   

Det är typ ull/syntets dreads man fäster i håret! :D Kommer inte hinna få dom till på fredag dock :c Men jag hoppas att jag får dom till midsommar så kan jag skrämma allaa småbarn med dom x)) 


Min pappa pillade på något sätt även ut glaset ur mina glasögon utan styrka så jag slipper få huvudvärk vare gång jag har dom på mig >-> 

Nu är dom mycket skönare och mycket bättre! :DD <3 


   


Dålig bildkvalité.. jag vet! Men min cam suger! XD


BajjBajj! :D

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards