photographh

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Emma Uppströmer - 11 juni 2012 21:59

Uteritten blev as kul! :D 

Vi red i ca 70 minuter över stock och sten! :D 

Blev mest skritt men även galopp! 

Han va as taggad i galoppen och hade verkligen jätte kul, men skritten var lite jobbigare eftersom att han va tvungen att gå ganska snabbt som att Moonie inte är den långsamaste hästen direkt XD Men han kämpade på strålande och fick massa beröm! :3 

Vi va i stallet från 6 till typ kvart över nio! Och nu på sommarn behöver man ju inte mocka och så... Vad gjorde vi under hela denna tid egentligen? XD 


Kan inte skriva så mycket mer nu eftersom att jag direkt jobbade med honom under ritten mer än att hålla igång farten :P 

 

Av Emma Uppströmer - 11 juni 2012 17:25

Tjäna! ;D

Nu blir det snart uteritt med Emma och Dannis :3

MysPys!

Vi städade ur skåpen idag och städade i klassrummet. Sen åt vi lunch utomhus :P

Det var det dagen bestod av typ, vi körde ett genred efter skolan också eftersom att jag ska uppträda imorn på avslutningen :)

Serverade även 9:orna på deras sommar lunch :P

Längre inlägg kommer förhoppningsvis ikväll! :D <3


4 saker ni inte visste om mig!


1. Jag ska på UppCon på fredag och var även där förra året!

2. Jag har en fobi för blutsaft (!?)

3. Älskar att spela trummor av alla slag! :D

4. Alla mina kompisar hatar mina usla ordvitsar XD


 


Såhär såg jag ut förut x)

Jag va "Decora" av det mindre extrema slaget :P

Om du inte vet vad det är så kan du googla på det ;D <3

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards