photographh

Alla inlägg den 6 juni 2012

PAJ

Av Emma Uppströmer - 6 juni 2012 21:20

Från detta

Till detta:

   

Av Emma Uppströmer - 6 juni 2012 19:37

Vi börjar med Insidius. 

Trailern är bra och får filmen att verka SJUUKT bra. Men sanningen är... Den suger.


Paranormal activity. Den är såklart awesome ;) Har sett alla! Ettan och trean är bäst! Här är treans trailer ^^

The woman in black.. Helt klart en av de läskigaste filmer jag någonsin sett :P

 

Av Emma Uppströmer - 6 juni 2012 19:02

Jag har nu verkligen insett hur mycket jag gillar fjordingar! Dom är verkligen den ultimata hästrasen för mig! :) 

Hittade denna urgulliga bild på hööks hemsida *-* 


Sööt ^^


Hon som äger Hampus har en blogg som endast handlar om honom! Gå in och läs den tkr jag, för den är jätte bra! :)


http://www.habina.blogg.se/puss



Av Emma Uppströmer - 6 juni 2012 18:19

Igår var det min sista ridlektion, det var verkligen JÄTTE jobbigt. Njöt av varje sekund.. 

Jag fick inte Estrella, utan Mickey. Han är (eller va..) min favorit efter Estrella. 

Vi red barbacka, det regnade även så vi fick rida i ridhuset. 

Vi gjorde balansövningar, tävlade lite och galopperade lite, det var en trevlig lektion. 

Anledningen till att jag slutar är för att vi inte har möjlighet att betala både Hampus och ridskolan och då valde jag bort ridskolan, det var ett jobbigt val, men det går =) 

Va väldigt ledsen och nere  efter ridlektionen men det blev bättre sen när jag åkte till Misha på skräckiskväll/natt! :D Det var jag, Julia, Misha och Sebastian (Han) som va där! 

Filmerna vi såg: 

Saw 4 

One missed call (den på engelska >->) 

The woman in black 

Insidius 

Hide and seek

Gah, jag har glömt någon.. :s Aja, vi gick och la oss vid 7 typ xD 

Vi käkade även pizza, chips och popcorn *-* <3 


Hej då! 

En fin och sné bild xP  

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards