photographh

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Emma Uppströmer - 8 maj 2012 19:29

Hej!
Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har änåd inte haft nåt intressant att skriva om.

Idag är det tisdag. Altså ridnings time!

Jag va helt säker på att vi skulle ha dressyr, eftersom att vi hoppat de senaste två lektionerna + pay and jumpen jag var med i! Så tre veckor irad lixom! Men idag var det tydligen stilhoppning. ALLA grupper på ridskolan hoppar alla dagar under denna vecka. Stackars hästar! Men detta sker varje termin, så vi kör inte så hårt med dom under detta pass.

Jag fick såklart Sunny.

På framridningen fick vi rida självständigt i skritt och trav. Sunny va ganska stel, så jag arbetade henne en del på volterna i skritt och trav. Det var verkligen inte hennes dag idag! Seg, stel, sur och ej villig att arbeta frivilligt. 

Efter att vi ridit fram fick vi hoppa ett räcke en gång var och sen en oxer. Höll på att ramla av båda sprången för att hon hoppade väldigt orytmiskt. XD 

Sen vare dags att hoppa bana! 

 

Jätte fint, jotack jag vet. 

Men när det äntligen var min tur blev jag lite nervös, eftersom att hon var nära på att kasta av mig båda gångerna på framhoppningen, men jag hade tur och jag satt kvar hela ritten. Jag klarade banan felfritt, men är ändå inte nöjd! 

Det gick SÄMST. 

Somsagt var hon seg och äcklig idag. Hon vägrade fatta galopp och jag far och flängde med skänklar och tyglar kändes det som. x( 

Inte alls nöjd med dagens prestation! 

JUSDET. 

ESTRELLA ÄR FRIIIIISK <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Hon var med och hoppade lektionen efter oss! :D 

Är såååå glad <3 <3 

Madde fotade några fina bilder! Hon lägger nog upp dom sen, sååå då kan jag visa. Nu får det duga med ett par gamla ^^


   

Haha, bjuder på bilden XD Ser helt cp ut.. men jaa.. XDDDD      

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards