photographh

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Valborg, Pay and Jump och LAMM!

Av Emma Uppströmer - 1 maj 2012 18:34

Hej! 

Igår vare valborg :3 Jätte skojj! 

Först va jag inne i stan med nördmänniskor, vi kollade på forsränningen och flummade runt. Vi åt även lunch tsm :p 

Jusdet XD Det va nån snubbe som gick rint och delade ut rabattkuponger på BK. Och så vare nån som ba: Hallå? Dom här har ju gått ut! Då hade ALLA kuponger han delat ut gått ut för etthalvår sen.. XD EpicFail. 

Men jag va tvungen att gå lite tidigare från forsränningen för jag va tvungen att åka till Erasmus :) <3 Det tog typ en halvtimme i stallet! Annars brukar det ta BETYDLIGT mycket längre tid än så x)) 

Efter stallet stressade jag hem för att tvätta mig och äta. Jag var nämligen tvungen att hinna till bälinge i tid! Jag skulle träffa Petra, Levin, Natta, Anna, Misha, Julia, My och Sebastian! :D Vi hade typ picknik och mysmys :3 <3 Sen hängde vi lite i bälinge och va allmänt flummiga :D Vi drog till kasen och flummade den sista tiden där x)) 

Hedda är dock inte med på denna bild. Inte jag heller.

     

Ett kyckat valborg med andra ord! :D <3 


Men vid tio ungefär cyklade jag hem. För idag tävlade jag nämligen i hoppning på bärf! :D 

Jag skulle haft Estrella, men hon är halt (FML <///////////3).. :'c </3 Så jag fick Jolly ist. Han brukar vara ett säkert kort, men de senaste gångerna jag tävlat på hnm har han strulat och hållt på på framridningen, vilket han även gjorde idag. Men det var inte så farligt ^^ 

Man blir ju bara lite lagom trött på honom >-> 

Själva tävlingen gick bra, 0 fel. Men är ej nöjd med varken min eller Jollys prestation. Hade kunnat gjort bättre! 


Efter pay and jumpen träffade jag Hedda. Hon var hos sin farmor och farfar (som bor jätte nära mig) så vi bestämmde oss för att picknicka! ;D Vi cyklade tilletthemligtställe och fikade :p Det va as mysigt. Men efter ett tag ledsnade vi och fotade massa lamm i en fårhage precis brevid mitt hus x) 

     

FAVORITLÅT I REPRIS ^^ 

Typ avgudade den för typ etthalvår sen x3 

          

 
 
Alice

Alice

1 maj 2012 19:31

Varsegoo, hah görså! ;) <3<3

http://connoz.blogg.se

 
Hedda

Hedda

1 maj 2012 21:32

Men du skulle ju träffa mig igår också ju!

http://wishyouwereheroin.blogg.se

 
Magda(lena)

Magda(lena)

3 maj 2012 13:57

Hur högt hoppade ni? :P

http://lifelikemagda.blogg.se

Emma Uppströmer

3 maj 2012 21:29

Jag hoppade i 50 cm klassen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Uppströmer - 27 juli 2012 20:32

JAG HAR BYTT BLOGGPORTAL NU!! KOLLA IN MIN NYA BLOGG!!!!!!! http://photographh.blogg.se http://photographh.blogg.se http://photographh.blogg.se ...

Av Emma Uppströmer - 22 juli 2012 21:40


Tjubbablubba lingon bubbla.  Har varit dålig på att blogga på senaste tiden.. :c Jag tror jag ska ta en bloggpaus ett litet tag..  Funderar även på att byta från bloggplatsen till blogg.se pga att jag gillar blogg.se bättre, men det är så svårt a...

Av Emma Uppströmer - 16 juli 2012 12:34


Idag red jag ut på Hampus själv för första gången! Eller.. Pappa och Elvis va med, men altså utaqn en annan häst. I början gillade han det inte så mycket, han stannade lite och gick i snigel fart, men tillslut lyckades jag få honom i hyfsad fart och ...

Av Emma Uppströmer - 16 juli 2012 00:36

Tjoooooo alla baaaaaaarn. Största delen av dagen idag spenderades på Ulvakvarn sittandes iskall och lerig i en bil i väntan på att dagen skulle ta slut XD  Det kom hyfsat många och köpte av oss, vi fick ihop lite pengar allefall och jag sålde mit...

Av Emma Uppströmer - 13 juli 2012 11:00

Jag tycker det är helt onödigt! Den sitter ju inte precis ivägen om den passar som den ska. Och om man rider i sommarhetta är det väl bättre med ett varmt huvud än allvarliga skador på/i huvudet? Om jag ser en ryttare utan hjälm som är ute och ri...

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards