photographh

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Emma Uppströmer - 29 april 2012 18:22

Hejsan! 

Idag var jag i ett stall med Tova och Solin och red islandshääääääst! :DD <3 

As mys! 

Först mockade vi och fixade höpåsar osv. Sen efter vi tagit in hästarna och gjort iordning dom osv red vi ut till en sommarhage! :D Jätte kul! Vi hoppade stockar (Fast jag hoppade inte, för jag ville inte göra det på Ljosi eftersom jag inte känner honom och så :P), rejjsade och red runt och va allmänt flummiga ^^ 

Haha, första gången vi "rejjsade" gled typ min sadel runt P-P Så jag fick sitta av och spänna sadelhjorden 10000 hål XD 

Jag red en häst som heter Ljosi (Uttalas Jåsi) c: Underbar liten fjutt! :D 

Hade inte min kamera med mig, så jag tog denna bild med mobilen :P Tova hade sin kamera så hon fotade, ska be om bilderna så kan jag ladda upp dom sen :3

Jusdet, efter vi ridit och släppt ut hästarna kunde inte Tova hitta sin mobil! Så vi typ letade överallt men huttade den inte!  Sen tog vi bilen till sommarhagen och gick runt och letade, då hittade jag och Solin den xP Tur :3 

Nu ska jag äta pizza *dreggel* <3

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards