photographh

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Emma Uppströmer - 22 april 2012 22:40

Hellu ~ 


Bevaka mig gärna på bilddagboken! :D 

Där heter jag: em-ma-u 

Accepterar inte vänförfrågningar av alla.. 


På howrse heter jag: Ninjin, där kan ni lägga till mig som vän ^^ 


På twitter heter jag: Ninjin97, är dock inte jätte aktiv där x)) 


På Facebook heter jag: Emma Ninjin LångTå uppströmer c: 


På emocore heter jag: Emmona ^^ 

Erasmus i sommras c:

Han hade kastat av sig grimman och den där fluggrejen dom har i ansiktet för att det inte ska sätta sig flugor i ögonen och så.. x) Stackars pojke </3 ;)


Nu ska jag sova! God natt :3 <3 <3   

Av Emma Uppströmer - 22 april 2012 21:15

Farmor fyllde 69 år igår, så då åkte jag, mamma och pappa och åt middag där. 

De andra i släkten hade varit där igår x)) 

Farmor och farfar har varit i Peru, då köpte dom ett fia spel till mig, fast det var inte vanliga pjäser, det va typ små djur c': BEDÅRANDE! :33 

Tja.. ska nog försöka göra en videoinlägg idag, men lägger nog upp det imorron :P

Av Emma Uppströmer - 22 april 2012 14:03

Inlägget börjar meeed:


Nu kommer bilderna jag fotat! :DD


Jaa.. det var det ^^ 

Ha en braig dag! :D <33               
 

Av Emma Uppströmer - 22 april 2012 12:03

Goderdager! 

Jag ska snart ut på en fotorunda och fota. Lägger upp bilderna sen! c: 


Vet någon förresten om det finns ett gymnasium i UPPSALA med typ fotolinje eller nåt limnande? Isf kommentera ^^ 


Nu kommer det några gamla bilder :) 

 En suddigbild. Men jag gillar den ändå :)   Min katt Leja ^^ 

Den här bilden är söööt c:

              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Häjj!
Är en glad tjej som älskar hästar och att fotografera!
Jag fotar med min Cannon eos 1100d eller min digitalkamera :p

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards